MacBook Pro inruilen

Vakantie 2019

VAKANTIE !!

Van 22 juli t/m 9 augustus is ons reparatiecentrum gesloten.
Onze klantenservice en verkoop staan tijdens deze periode gewoon voor u klaar voor al uw bestellingen en vragen.

MacBook Pro inruilen

Je oude MacBook Pro inruilen voor geld? Bied ‘m aan bij Tuffel en ontvang binnen 1 dag een marktconform bod door het onderstaande formulier in te vullen. Ga je akkoord met het bod? Dan sturen wij je verzendlabel waarmee je jouw MacBook Pro gratis naar ons servicecenter kunt versturen!

MacBook Pro inruilen

MacBook Pro verkopen

Wij nemen alleen MacBook Pro’s over van bouwjaar 2013 of nieuwer.

Heb je een oudere MacBook Pro? Stuur dan een mail naar klantenservice@tuffel.nl. Wij doen dan een bod op je MacBook Pro naar afschrijvingswaarde.

Je MacBook pro aanmelden

Extra bijverdienen

Wil je €20,- extra verdienen bovenop je inruil? Bied je MacBook Pro dan compleet aan met alle bijbehorende toebehoren. Bekijk de onderstaande tabel om te zien hoeveel meer je verdient

Tuffel inkoop doosOriginele doos
€10,- extra

Aankoopbon met geldige garantie
€5,- extra

Originele stroomkabel
€5,- extra

Extra informatie

Het serienummer van je Mac achterhalen

  1. Klik op het Apple () icoontje links bovenin het scherm
  2. Klik op Over deze Mac

Instructies voor het aanmelden van je apparaat

  1. ⚠️ Zorg ervoor dat de vergrendeling/ het wachtwoord van het apparaat verwijderd is. Vergrendelde apparaten kunnen niet door onze specialisten getest worden.
  2. ⚠️ Zorg ervoor dat alle accounts verwijderd zijn. Denk hierbij aan: Zoek mijn iPhone, Android Device Manager, iCloud, Google account, Samsung account
  3. Vul het formulier op deze pagina volledig in Je ontvangt een bevestiging van de aanmelding en binnen 1 werkdag een marktconform bod op je aangeboden apparaat via e-mail

Instructies voor het versturen van je apparaat

  1. Maak thuis altijd een back-up van je data (zie tips op onze website). Elk apparaat dat door ons wordt ingekocht, wordt teruggezet naar fabrieksinstellingen. Wij zijn niet aansprakelijk voor data die dan verdwijnt.
  2. Pak je apparaat stevig in. Voeg eventueel bubbeltjesplastic of papier toe voor extra bescherming.
  3. Print de bevestigings e-mail die je van ons hebt ontvangen en doe deze in de doos
    Je ontvangt tevens een verzendlabel via e-mail. Plak deze op de doos voor de verzending.
  4. Bied je pakket aan bij een PostNL servicepunt. Je pakket wordt gratis verzonden naar ons servicecenter in Almelo.
  5. Je krijgt een bevestiging wanneer we het apparaat hebben ontvangen.
  6. Algemene voorwaarden verkoop

Algemene voorwaarden verkoop

  • De definitieve technische staat, cosmetische conditie én inruilwaarde van het apparaat worden door onze specialisten in ons servicecenter vastgesteld. Komen deze overeen met de door jou ingevoerde informatie? Dan blijft het bod staan wat we via e-mail hebben verstuurd en betalen we je binnen 1 werkdag. Afhankelijk van je bank kan het voorkomen dat het geld pas na 2 of 3 dagen op jouw rekening staat.
  • Heb je een iPhone of iPad? Zorg er dan voor dat ‘Zoek mijn iPhone’ uitgeschakeld is. Dat doe je via Instellingen -> iCloud -> Zoek mijn iPhone.
  • Blijkt dat het door jou aangeboden apparaat minder waard is, omdat de technische of cosmetische staat niet overeen komt met wat er in het formulier is aangegeven, dan doen we een nieuw bod.
  • Ga je niet akkoord met het nieuwe bod? Dan retourneren we je apparaat. Omdat wij de kosten voor het opsturen hebben vergoed, vragen wij jou om de kosten voor het retourneren te vergoeden. Hiervoor betaal je het normale PostNL tarief voor een pakket zending met Track & Trace.