Garantieprocedure

Hoe werkt de garantieprocedure?

In het geval van garantie

  1. Een product dat ineens stopt met werken of niet doet wat het hoort te doen wordt meestal positief beoordeeld voor garantie.
  2. Komt jouw product, na beoordeling, in aanmerking voor een garantieafhandeling dan krijg je hiervan een bevestiging per e-mail.
  3. Jouw product wordt vervolgens intern of extern gerepareerd.
  4. De doorlooptijd varieert van 2 werkdagen tot enkele weken bij een externe reparatie. Hiervan wordt je uiteraard op de hoogte gesteld.

In het geval van geen garantie

  1. Val-, breuk-, water- of andere zichtbare schade wordt meestal negatief beoordeeld voor een garantieafhandeling.
  2. Indien het product te repareren is, krijg je een voorstel van onze reparatieafdeling.
  3. Ga je akkoord met het voorstel? Dan wordt je product intern of extern gerepareerd.
  4. De doorlooptijd varieert van 2 werkdagen tot enkele weken. Hiervan wordt je uiteraard op de hoogte gesteld.