Omruilen of geld terug

Omruilen of geld terug?

In- of omruilen

Wil je het apparaat inruilen of omruilen? Dat mag. Je krijgt van ons de dagwaarde van het product als tegoedbon en kan via onze webshop een ander product bestellen. Bestel je een product dat meer kost dan je tegoedbon waard is, dan moet je bijbetalen.

Geld terug

Je mag er ook voor kiezen om de dagwaarde te laten uitkeren op je bankrekening. We storten het geld op de rekening waarmee je je aankoop hebt betaald. Wil je het geld op een andere rekening? Meld dit dan bij onze klantenservice.

Product niet te repareren

Wel garantie, maar het product is niet meer te repareren? Dan doen we je een voorstel voor een passende oplossing.

Product niet meer leverbaar

Wel garantie, maar is het product niet meer leverbaar? Ook hier doen we doen we een voorstel voor een passende oplossing.

Dagwaarde berekening

Wij hanteren een simpele berekening voor het bepalen van de dagwaarde: (aankoopbedrag / maanden garantie) * resterende maanden garantie. Voorbeeld: Je koopt een product voor € 300,- met 24 maanden garantie. Na 1,5 jaar gaat het product kapot, maar is niet meer te repareren. De dagwaarde is (€ 300,- / 24) * 6 = € 75,-. Dit bedrag mag je als tegoedbon of cashback laten uitkeren.

Belangrijk

Bij zichtbare gebruikssporen of ontbrekende accessoires en/of toebehoren of ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. Het is afhankelijk van de kosten voor herstel of vervanging van de missende accessoires wat je dan terugkrijgt. Dit ligt altijd tussen de 50 en 75 procent van het aankoopbedrag. Bij zeer ernstige beschadigingen of onherstelbare schade sturen we jouw aankoop terug en gaan we niet over tot terugbetalen.

Onze zakelijke partners kiezen voor de service en kwaliteit van Tuffel

Tuffel heeft op Klanten Vertellen een boordeling van 8.8/10 op basis van 362 reviews.