Betaling mislukt of geweigerd

Betaling mislukt of geweigerd?

Betalen lukt niet.

Wil je afrekenen in onze webshop, maar het lukt niet of je krijgt een foutmelding? Neem dan contact op met onze klantenservice. Informeer ook even bij je bank, daar kan een storing zijn.

Heb je betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen?

Controleer of er geld is afgeschreven van de rekening van de methode waarmee je betaald hebt. Heb je met iDeal betaald? Controleer dan je bankrekening. Is er geen geld afgeschreven, dan is de betaling mislukt. Is er wel geld afgeschreven? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Met behulp van het iDeal transactienummer kunnen we je direct helpen.

Afgekeurde of geweigerde betaling.

Een afgekeurde betaling is natuurlijk erg vervelend. Wij kunnen echter niet zien waarom een betaling niet geaccepteerd wordt. De order wordt automatisch geannuleerd en je hebt geen verplichtingen meer. Wil je toch je bestelling ontvangen? Probeer dan een andere betaalmethode.

Onze zakelijke partners kiezen voor de service en kwaliteit van Tuffel

Tuffel heeft op Klanten Vertellen een boordeling van 8.8/10 op basis van 362 reviews.